10 Julai 2015

Tip Turunkan Berat Badan

Bagi kebanyakan wanita, walaupun hanya sedikit sahaja penambahan berat badan yang dialami itu sudah cukup membuatkan mereka bimbang.

Bagi membantu wanita menangani penurunan berat badan, enam tip berikut boleh dijadikan panduan:

Minum banyak air. Tujuh hingga lapan gelas ialah jumlah yang disarankan untuk orang dewasa. Air suam lebih bagus kerana mencegah sembelit, merangsang sistem penghadaman dan membuang toksin daripada sistem anda.

Dengan minum segelas air suam selepas bangun pagi didapati sangat berkesan untuk penurunan berat badan. Air membuat anda merasa kenyang dan membantu anda mengawal selera makan. 

Elakkan makan bersulam air. Minum air sekurang-kurangnya 30 minit sebelum dan selepas makan.


  • Minyak Kelapa Dara "BioVCO" 

    Sejak kebelakangan ini Minyak Kelapa Dara BioVCO, disebut-sebut ... 542Menurunkan Berat Badan dengan Minyak Kelapa Dara (VCO).
  • Menurunkan Berat Badan dengan Minyak Kelapa Dara 

    Minyak kelapa boleh membantu menurunkan berat badan. Secara amnya minyak kelapa dara boleh dikategorikan lemak berkalori rendah. Pengambilan ...
  • Info Kesihatan : Menurunkan berat badan

    Kajian menunjukkan bahawa Medium Chain Triglycerides (MCT) membantu meningkatkan metabolisma dan sekaligus menurunkan berat badan.
  • 1.7 juta berdepan obesiti

    Oleh itu berat badan terkawal dan anda tidak perlu makan banyak dan kerap. Minyak kelapa dara BioVCo membantu mengurangkan kandungan lemak badan.
  • 1 comments:

    wan coway berkata...

    yup, betul, jangan makan bersulam minum air, minum air ada masa-masanya